Rabu, 20 April 2016

Senandung untuk amak

Dear amak,
Ba kaba amak?
Anak amak lah taragak
Lai bisa juo kito ka bacurito lamak
Samo2 malapeh raso rindu nan mamuncak Tanang se amak
Anak amak lai ndak sadang samak

Amak
Pitih anak amak alun banyak
Tapi nan makan lai masih lamak
Walau hanyo jo samba lado tanak
Kadang jo samba buruak buruak
Tambah pulo jo karupuak
Yo sabana badacak
Saraso makan d sawah mak,
Tapi tanang se lah amak
Walau makan banyak
Anak amak lai ndak gapuak
Masih langsing seperti bdn amak

Amakku

Amakku
Kok hari lah pukua satu
Kok kasua lah mulai manyaru
Dimimpi ajo lah kito batamu
Samo2 Malapeh si raso rindu

Mak,
al fatihah ini untuk mu
Dari anak mu,
Aku rindu,
ku ingin memelukmu,
Semoga allah menyayangimu
Dan mengindahkan tempatmu.
Aku mencintaimu.
Aku menyayangimu.
Selalu dan selalu mendoakanmu.

amakku
Jari nan sapuluah sarato kapalo nan satu
Aku bersujud di kakimu
Memohon doa dan restumu,
di setiap langkah yg ku tempuh,
Semoga allah mempercepat langkahku Memudahkan urusanku
Menguatkan langkahku
Melapangkan dadaku
Melembutkan hatiku
Dan menyampaikanku ke tujuan itu Untuang basatu ruweh jo buku
Serta mengangkat derajatku

 Aamiin

Mak, yu ar mai epriting.
Aku hanya ingin sepertimu
Dengan cinta dan sayang yang tak bertepi.
Serta doa dan harapan yang tak berhenti.

Salam sayang, peluk cium dari anakmu.
-maulid-

Al-fatihah

Tidak ada komentar:

Posting Komentar